Peste 20 de noi mărci internaționale ar putea apărea în curând pe piața rusă, scrie Ria Novosti, citând compania de consultanță NF Group. 35% dintre acestea reprezintă Iran, 13% sunt din China, 9% (fiecare) din Turcia, Emiratele Arabe Unite, Coreea de Sud, Belarus și Kazahstan.

Directorul regional al NF Group, Evghenia Khakberdieva, a remarcat că, în realitate, „ar fi bine dacă se deschid cel puțin jumătate din cele 23 de mărci anunțate pentru lansare”. Ea și-a amintit, de asemenea, că, în trecut, era nevoie de aproximativ 2,5-3 ani pentru ca un nou brand să intre pe piață. „Din păcate, calitatea noilor mărci care vin din străinătate este în scădere semnificativă. Astfel, majoritatea mărcilor turcești care au intrat pe piața rusă anul trecut nu numai că nu și-au continuat dezvoltarea în țară, dar s-au şi închis, deja.”

De la începutul anului, 19 mărci noi au intrat pe piața rusă, din care 58% erau din Turcia, 16% din Belarus şi 8% reprezentau Estonia. Majoritatea brandurilor noi (63%) operează pe segmentul de îmbrăcăminte și încălțăminte.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut