Pierderea totală a companiilor care părăsesc piața rusă se apropie de 60 de miliarde de dolari, potrivit cercetătorilor de la Universitatea Yale. Se pare că cele mai mari pierderi le-a avut McDonald’s, de 4 miliarde de euro, urmat de Renault, care a anunțat vineri că pierderea sa netă din închiderea din Rusia a fost de 2,3 miliarde de euro.

Iată companiile care se retrag de pe piață și pierderile anunțate sau proiectate:

McDonald’s – 4 miliarde de dolari,

Renault – 2,3 miliarde de euro,

Mercedes-Benz – 1,4 miliarde de euro,

Inditex – 300 de milioane de dolari,

Michelin – 202 milioane de euro,

H&M – 190 milioane USD,

Decathlon – 170 de milioane de dolari

Uniqlo – 150 de milioane de dolari,

Microsoft – 126 milioane USD,

Viza – 60 de milioane de dolari,

Brown-Forman – 52 de milioane de dolari,

Nordic – 3,6 milioane de euro.

Producătorul de tutun Philip Morris, producătorul de condimente Kamis și producătorul de ambalaje Tetra Pak se pregătesc și ei să iasă de pe piața rusă. Amploarea pierderilor acestor companii nu este cunoscută încă.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut