Potrivit Organizației Japoneze pentru Dezvoltarea Comerțului Exterior (JETRO), ca urmare a sancţiunilor Occidentului asupra Rusiei, declanşate de războiul din Ucraina, în 2022, 60,6% dintre companiile japoneze și-au suspendat parțial sau complet activitatea în Rusia, 35,4% continuă să funcționeze „ca înainte”, iar 4% au părăsit complet piața rusă.

Studiul, care potrivit TASS, a implicat 198 de companii japoneze care operează în Federația Rusă, a arătat că cel mai frecvent motiv pentru suspendarea activității companiilor japoneze pe piața rusă a fost „o schimbare a politicii față de Federația Rusă din partea sediului/reprezentanțelor din Europa” (61,7%). În plus, reprezentanţii au fost marcaţi de teama de a-și asuma riscuri reputaționale din munca în Rusia (60%) și de probleme logistice (48,3%).

Anul trecut, companii japoneze precum Bridgestone, Uniqlo, Toyota Motor, Nissan Motor și altele și-au suspendat activitatea în Rusia.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut