Dacă în aprilie 2020, doar 40% dintre spanioli foloseau canale online pentru a cumpăra alimente, conform celor mai recente informații AECOC Shopperview, acum 70% folosesc această metodă de cumpărături. „Online-ul va fi folosit în continuare: 80% dintre cei care cumpără online afirmă că vor continua să achiziționeze unele produse în acest fel odată ce pandemia va trece și doar 7% spun că vor părăsi canalul”, explică directorul comercial AECOC, Rosario Pedrosa.

Criza economică și de sănătate provocată de pandemie a declanșat transferul consumului din exteriorul în interiorul casei, iar asta continuă şi astăzi, potrivit studiului „Consumul și cumpărea din interiorul și din afara casei după Covid-19”. Imposibilitatea de a merge la baruri și restaurante și creșterea telemuncii explică faptul că 40% dintre consumatori caută produse pentru gătit acasă, în timp ce 31,5% cumpără ingrediente pentru a reproduce rețetele pentru mesele pe care obișnuiau să le servească în restaurante.

În paralel, livrarea este consolidată: 47,5% dintre consumatori au comandat mâncare acasă în ultimele săptămâni și 31% spun că acum cheltuiesc mai mult pentru acest serviciu decât înainte de criză. Dintre utilizatorii acestui serviciu, 54% comandă cel puțin o dată pe săptămână.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut