Aldi a deschis zece noi magazine în Spania de la începutul anului, şi are alte două noi deschideri planificate în mai, în Madrid și Insulele Baleare. În primele patru luni, discounterul a deschis noi puncte de vânzare în Andaluzia, Catalonia, Madrid, Valencia, Galicia, Insulele Baleare și Insulele Canare. În 2023, Aldi Spania, care face parte din Aldi Nord, intenționează să deschidă aproape 50 de noi magazine la nivel național. 

Aldi intră anul acesta în Melilla pentru prima dată, dar are programate deschideri şi în Galicia, Insulele Baleare, Insulele Canare și Asturias. În același timp, Aldi va continua să-și consolideze prezența în regiuni cheie precum Madrid, Andaluzia, Valencia și Catalonia, care vor reprezenta aproape jumătate din deschiderile planificate pentru acest an.

Datele Kantar arată că Aldi a fost lanțul de supermarketuri care a înregistrat cea mai mare creștere în Spania în 2022, adăugând 1,05 milioane de clienți noi din martie 2022 până în martie 2023. De asemenea, potrivit European Supermarket Magazine, Aldi și-a crescut rata de penetrare cu 5,4%, cea mai mare creștere din sector, 36,5% dintre gospodăriile spaniole cumpărând acum la Aldi.

Principalele puncte de atracție pentru clienții Aldi sunt proximitatea magazinelor (25%), raportul calitate-preț bun al produselor sale (23%) și prețurile mici (21%), arată studiul Kantar.

Aldi oferă aproape 2.000 de SKU în Spania, dintre care 86% marcă privată și 80% de origine spaniolă.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut