Aldi Nord intenționează să deschidă până la 600 de magazine în Polonia în următorii cinci ani, potrivit lui Wojciech Łubieński, care conduce operațiunile discounterului din țară. În zece ani, grupul își propune să aibă 1.000 de puncte de vânzare în Polonia, după ce a deschis deja câteva zeci de magazine în ultimii doi ani.

Cheltuielile de capital pentru dezvoltarea rețelei în Polonia au crescut cu 50% anul trecut, a raportat Money.pl. În prezent, grupul operează 233 de magazine în Polonia, angajând aproximativ 4.000 de oameni.

Discounter-ul vizează deschideri atât în orașe mari, cât și în orașe mici în următoarele luni, inclusiv Rawicz, Świdnik, Lublin, Cracovia, Sosnowiec, Białystok, Żyrardów, Suwałki și Poznań. „Ambițiile noastre sunt destul de clar definite – în următorii cinci ani dorim să avem 500-600 de magazine. Acest lucru ne va oferi o scară adecvată, ne va permite dezvoltarea ulterioară cu profitabilitate, ținând cont de amortizarea anumitor investiții și de extinderea rețelei logistice”, a spus Wojciech Łubieński, citat de Money.pl.

Aldi a deschis recent cel de-al doilea depozit logistic în Polonia, în Lisi Ogon, iar în viitorul apropiat discounterul planifică deschiderea a încă două centre de distribuție. „Extinderea logisticii este un element cheie al strategiei Aldi, luând în considerare costurile de distribuție și planurile de expansiune. Până de curând, costul transportului nu conta prea mult, dar acum asta s-a schimbat. Cu atât mai mult cu cât avem de-a face cu o creștere atât de mare a prețurilor la energie”, a adăugat Łubieński.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut