China este una dintre cele mai interesante piețe pentru Aldi, iar lanțul a dezvăluit acum planuri ambițioase de a accesa piața de pe Coasta de Est. Aldi Süd vrea să deschidă sute de magazine doar în Shanghai și se gândește deja să se extindă în următorul oraș.

Există un potențial enorm pentru Aldi în China, consideră CEO-ul Roman Rasinger. „China rămâne una dintre cele mai interesante piețe în toate domeniile, iar creșterea rapidă a clasei de mijloc duce la un potențial enorm pe piața alimentară”, a declarat acesta pentru Handelsblatt. Există o mulțime de spații goale pe hartă, pe care Aldi vrea să le coloreze în albastru.

Discounterul este prezent în Shanghai de trei ani, dar acum este gata să treacă la următorul pas. Numai în Shanghai, care are o populație de 25 de milioane de locuitori, Rasinger vede potențial pentru sute de magazine noi. Delta Yangtze este, de asemenea, o prioritate pentru Aldi, cu metropole precum Hangzhou și Nanjing.

Izbitor este faptul că Aldi se adaptează la piața extrem de digitalizată din China: spre deosebire de Occident, discounterul vinde și prin intermediul comerțului electronic și lucrează cu servicii de livrare. Deși compania nu publică datele, cifra de afaceri din China din acest an este estimată la 78 de milioane de euro.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut