Producătorul de dispozitive electronice Allview a înregistrat în 2020 cea mai mare cifră de afaceri din istoria de 19 de ani a companiei, de peste 82,75 de milioane de euro. Profitul net s-a situat la 4,88 milioane de euro, după un an de creștere a vânzărilor pentru echipamentele electronice, dar în care Allview a valorificat și alte oportunități comerciale apărute în relația cu China, pe fondul pandemiei de Covid-19.

Din totalul profitului net, producția de electronice a companiei a reprezentat 1,4 milioane de euro, în creștere de aproape patru ori față de profitul înregistrat de producția de electronice (1,84 milioane de lei) în 2019. 

Oportunităţi de promovare

Sporirea semnificativă a profitabilității pentru producția de electronice survine unei creșteri constante a cifrei de afaceri din activitatea de bază, cu 20% față de 2019, respectiv 36% față de 2018. Allview a înregistrat creșteri de vânzări pentru întreg portofoliul de produse electronice în 2020, față de anul anterior, între care se remarcă avansul vânzărilor pentru gama IT&C, cu 12%, respectiv pentru televizoare smart, cu 27%. „În pofida climatului economic incert, în 2020 am avut rezultate foarte bune. Creșterea cifrei de afaceri și a profitului pentru activitatea noastră de bază, dispozitivele electronice, arată că reușim să intuim tendințele pieței dinamice pe care acționăm, venind cu produse inovatoare”, a declarat Lucian Peticilă, fondator și director general al Allview.
Între realizările din 2020 ale companiei se numără o premieră pentru un brand românesc: extinderea gamei de televizoare smart ePlay cu Android TV™ și Google Assistant™, cu modele QLED, facilitând democratizarea tehnologiei Quantum Dot.

O altă oportunitate valorificată de Allview, în 2020, a fost segmentul educațional, unde a crescut cererea de echipamente care să faciliteze școala online, generând o cifră de afaceri de 6,87 milioane de euro.

Pentru 2021-2022, Allview își propune să devină lider pe piața românească de Smart TVs cu Android TV™ și Google Assistant™ integrat. 

La nivel operațional, compania își propune investiții în dezvoltarea capacităților in-house de creare și implementare a tehnologiilor și de a atrage cele mai bune talente de pe piață pentru a se alătura echipei Allview. Pentru finanțarea planurilor de dezvoltare, Allview pregătește listarea companiei la Bursă, alături de brokerul TradeVille.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut