Companiile de transport și de logistică se confruntă cu o concurență puternică. Potrivit Handelsblatt, gigantul online Amazon intră acum și în afacerile de transport maritim și aerian. Amazon a fondat noua piață online Amazon Global Logistics şi va începe să transporte mărfuri de peste mări pentru dealeri pe platforma sa, după cum a confirmat un purtător de cuvânt al companiei publicaţiei VerkehrsRundschau.

Pe site-ul său, Amazon îşi face deja publicitate: „Vă sprijinim să expediați mărfurile cu FBA către centrele de livrare Amazon din întreaga lume. Puteți trimite expedieri din China în Regatul Unit, Franța, Germania, Italia și Spania pe mare (încărcături complete, dar și mai mici decât containerele) și în transport aerian. Programul oferă, de asemenea, livrare în SUA.”

Potrivit purtătorului de cuvânt al companiei, grupul țintă al noului serviciu sunt retailerii care își vând deja produsele prin intermediul pieței Amazon.

Indiferent de asta, Amazon își modernizează și propriile capacități în domeniul transporturilor pe piața germană. Compania a lansat „Amazon Freight Partner Program (AFP)”, a confirmat purtătorul de cuvânt al companiei, şi folosește acest program pentru a sprijini companiile care doresc să devină independente în industria transporturilor, de exemplu, prin oferirea de camioane în leasing. În noiembrie anul trecut, Amazon a comandat un total de 1.064 de autotractoare S-Way CNG de la Iveco, plus semiremorci, pentru a distribui colete cu emisii reduse în Europa.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut