Noul serviciu de livrare de alimente al Amazon va oferi clienților economii imbatabile și o gamă largă de produse din care să aleagă, a spus gigantul comerțului electronic. De asemenea, a adăugat că serviciile Amazon Fresh vor fi disponibile în peste 300 de orașe din India, cu opțiuni de livrare rapide și convenabile.

Amazon a integrat magazinele alimentare Fresh și Pantry din India într-un singur magazin unificat, numit Amazon Fresh. Serviciile Amazon Fresh vor fi disponibile în peste 300 de orașe din India, deşi Amazon anunțase inițial în februarie că doar unele orașe selectate vor avea magazine Amazon Fresh integrate. „Această lansare ne-a permis să simplificăm experiența de cumpărături pentru produse alimentare prin intermediul aplicației Amazon Fresh și ne-a pregătit să oferim multe funcții și îmbunătățiri noi în lunile următoare. În afară de economii mari, Amazon Fresh va reduce, de asemenea, barierele în calea cumpărăturilor de alimente online”, a spus Siddharth Nambiar, director în cadrul Amazon India. „Odată cu această lansare, toate articolele vor fi livrate într-un singur transport convenabil, în 1-3 zile, în funcție de locația clientului”, a informat acesta.

Aproape 65% dintre comenzi și peste 85% dintre clienții noi de pe Amazon provin din orașe de nivel 2 și 3. „În orașe de top, cum ar fi Bhubaneshwar, Patna și Lucknow, am observat o atracţia pentru cumpărăturile online de produse alimentare şi după pandemie. Vom continua să ne dezvoltăm prezența și calitatea serviciilor în aceste orașe pentru a accelera și mai mult adopţia de noi clienți.”

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut