În Germania, şoselele din zona Ruhr se deteriorează din ce în ce mai mult. Infrastructura realizată în urmă cu jumătate de secol astăzi nu mai poate rezista intensității traficului, necesitând renovare urgentă. Pentru a finanţa astfel de lucrări uriașe, Germania colectează amenzi în urma unor interdicții excepțional de profitabile, remarcă publicaţia 40ton.net.

Podul peste Rin, între Köln și Leverkusen, de-a lungul autostrăzii A1, a fost declarat exploatat excesiv în 2015. La acea vreme a fost introdusă interdicția de circulație pentru camioanele de peste 3,5 tone, combinând-o cu un sistem de control extrem de restrictiv. Pe drum au fost montate cântare de preselecție, iar lângă ele au apărut bariere automate. De îndată ce detectează o masă mai mare de 3,5 t, barierele se închid și camionul este supus unei inspecţii.

Deși știrile despre interdicție sunt de câțiva ani, iar A1 este plin de informații despre aceasta, în ultimele 11 luni mii de șoferi au încercat să încalce restricțiile. Dinspre Köln au fost înregistrate 5.200 de încălcări, amendate cu un total de circa 570.000 de euro. Pe de altă parte, dinspre Leverkusen, unde penalitățile sunt mai mari, au fost inițiate 6.500 de proceduri, pentru o sumă totală de 915.000 de euro.

În total, amenzile au fost de aproape 1,5 milioane de euro. Nu sunt însă rezultate de excepție, întrucât în 2019, de exemplu, au fost emise amenzi de 2 milioane de euro.

Se pare că noul pod, liber de interdicții, nu va fi gata până la sfârșitul acestui deceniu. Până atunci, barierele pot încasa în total în jur de 20 de milioane de euro.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut