Retailerul pet Animax își consolidează poziția în piață cu două noi magazine, în București și Alba-Iulia, după o investiție totală de 270.000 euro. Astfel, compania ajunge la 131 de unități la nivel național. Până la finalul anului, retailerul vizează încă 6 extinderi în țară.
Magazinul din București, deschis în Cosmopolis Plaza, primul mall strip dintr-un complex rezidențial din țară, include și o farmacie veterinară, fiind a 29-a unitate din Capitală. Cu o suprafață de aproape 370 m2, noul magazin Animax este creat după un concept nou, cu un design modern și atractiv și o amenajare ergonomică și armonioasă, ceea ce facilitează găsirea rapidă a produselor dorite. Investiția în această unitate s-a ridicat la 200.000 de euro.
Totodată, Animax deschide primul său magazin în Alba-Iulia, în Carolina Mall, cu o suprafață de 140 m2, după o investiție de 70.000 de euro.
Cele două magazine sunt inaugurate joi, 31 august, oferind reduceri de 20% la toate produsele în limita stocului disponibil, timp de 4 zile, până pe 3 septembrie. “Cu o puternică rețea în întreaga țară, concepte noi și o gamă diversificată de produse, filosofia Animax este să fie acolo unde sunt iubitorii de animale, cât mai aproape de clienții săi. Prin urmare, strategia de business este să căutăm constant oportunități de extindere, prin care să acoperim zone strategice din București și din țară, completând în multe cazuri oferta de produse cu farmacii veterinare, asigurând produse și servicii complete pentru animalele de companie. De altfel, este cunoscut faptul că, la nivel de Europa, românii au cele mai multe animale de casă, trend care este încă în creștere. Astfel, am înregistrat și un plus de 15% privind cererea pentru hrană umedă și accesorii pentru animale în prima jumătate din an față de aceeași perioadă de anul trecut. În acest context, ne dorim să acoperim cererea tot mai mare atât în toate zonele Bucureștiului, cât și în zone importante din țară, aducând și un nou concept de retail pe această piață, care îmbină experiența de cumpărături cu pasiunea pentru animale de companie”, declară Miruna Diaconescu, Director de Marketing, Pet Network International Romania.
Pe fondul cererii crescute pentru produse pentru animale și din dorința de a fi cât mai aproape de clienți, Animax are în plan șase noi extinderi în țară în 2023 prin care vizează consolidarea poziției la nivel național.
Tot ca parte din dezvoltarea companiei, Animax a investit recent 50.000 de euro în digitalizare, modernizând magazinul online și lansând aplicația FideliClub, prin care sunt acordate reduceri pentru fiecare achiziție.