Cu ocazia aniversării a 67 de ani de activitate, Antibiotice Iași a inaugurat, pe 9 decembrie, cea mai modernă fabrică de produse farmaceutice topice solide și semisolide din Europa, destinate atât medicației intraspitalicești, cât și consumului populației. Compania își consolidează astfel, poziția de lider național în fabricația de produse farmaceutice cu aplicare topică, conform studiilor de piață Cegedim. Noua fabrică a fost realizată cu o investiție de 20 de milioane de euro din surse proprii și are o capacitate de producție de 540 tone anual, cu 50% mai mare comparativ cu cea existentă. Aici se vor fabrica 56 de produse topice (preparate cu aplicare locală), pentru 19 dintre acestea compania Antibiotice fiind unic producător.

Producția se va desfășura pe 4 fluxuri de fabricație, dintre care unul se evidențiază prin posibilitatea fabricării de produse topice sterile cu investiții suplimentare ce vor fi realizate în viitor. „Noua fabrică de produse topice reprezintă dovada angajamentului nostru de a ne dezvolta și de a investi în producția românească de medicamente la cele mai înalte standarde. În același timp, această investiție ne oferă o mai mare deschidere spre piețe internaționale. Vizăm valorificarea acestor produse atât pe piața din România cât și pe piețe precum SUA și țările CE, dar ne orientăm și spre Vietnam și Asia de SE, care reprezintă o mare oportunitate pentru produse topice. De asemenea, urmărim asimilarea în portofoliu de noi produse topice sterile și dermato-cosmetice. Ne propunem astfel, să dublăm cifra de afaceri pentru forma topică până în 2030 pentru a menține trendul de creștere al cifrei de afaceri totale a companiei, pe care, de asemenea, țintim să o dublăm până în 2030 “, a declarat Ioan Nani, director general Antibiotice Iași.

Structura de personal a noii fabrici, cu 100 de angajați, dintre care 25% cu studii superioare, este adaptată să răspundă gradului înalt de automatizare și complexității echipamentelor pe care se lucrează. O parte dintre salariații noii fabrici au fost angajați în urma unui proces de recrutare și dezvoltare a abilităților și competențelor tehnice în cadrul propriului program de recrutare și formare al companiei, Colegiul tehnic a+.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut