În 2022, Rohlik Group va începe să livreze achizițiile online de alimente sub noul brand Sezamo, mai întâi în România şi Italia în prima jumătate a anului, iar în a doua jumătate a anului își va extinde serviciul și în Spania. Compania va opera acum în șapte țări. În cele actuale va rămâne sub denumirile existente, adică Rohlik în Cehia, Kifli in Austria, Knuspr în Germania şi Gurkerl în Austria.

Operarea în Milano și București este de așteptat să furnizeze companiei aproximativ 2,5 milioane de clienţi noi. În același timp, Italia va fi a doua cea mai mare piață după Germania, în care Grupul Rohlik va oferi clienților servicii. Compania a decis să se extindă în continuare în urma analizelor de piață, care au arătat o creștere a cererii de achiziții alimentare de pe internet.

Pe noi piețe, Rohlik Group dorește să opereze sub un singur brand. „Toate aceste țări se bazează pe limba latină și am dorit să folosim în continuare numele alimentului de marcă. Semințele de susan sunt populare în toate culturile, iar denumirea în italiană, română şi spaniolă e asemănătoare, având la bază cuvântul sesamo”, a declarat directorul de marketing, Jakub Petřina.

Cehii au publicat deja anunţuri pentru angajări în România și e în căutare de furnizori și parteneri pentru afacerea de aici. Filiala din România este condusă de Michael Kaiser, fost manager în Metro România.

Platforma cehă ar urma să livreze aici o gamă de 8.000 de produse, în maximum 2 ore de la comandă, direct către consumatori. Compania va folosi un depozit dedicat, de 10.000 m2, din CTPark Bucharest North.

Rohlik Group a fost înființat în 2014. A încheiat anul calendaristic trecut cu o cifră de afaceri de peste 300 de milioane de euro, ceea ce reprezintă o creștere anuală de peste 100% și a avut 750.000 de clienți.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut