Inaugurată oficial pe 1 aprilie 2022, aplicația Profi a ajuns să numere acum peste un milion de conturi de utilizator.

„Am lansat aplicația Profi din dorința de a fi cu un pas mai aproape de clienții noștri, de a le înțelege nevoile și de a le oferi servicii și produse de calitate într-un mod constant și digitalizat”, a declarat Gabriela Sîrbu, director digital marketing Profi. „Pentru toată încrederea, susținerea și încurajările primite, mulțumim în egală măsură echipei de proiect, partenerilor și, nu în ultimul rând, clienților Profi.”

Noutatea experienței de cumpărare în ton cu cele mai moderne tendințe din retailul modern stă la baza acestui succes. Aplicația atrage prin ușurința de utilizare și gama foarte largă de oferte. Orice utilizator poate să afle care sunt și să își aleagă ofertele din magazinul sau preferat. Aceste oferte sunt diferite de cupoanele din revista Profi. Promotiile si ofertele, alături de bonusurile primite automat la accesarea aplicatiei, reprezintă șanse pe care rețeaua le pune la dispoziția clienților săi pentru a le proteja pe cât posibil puterea de cumpărare serios afectată de pandemie și de efectele pe care războiului din Ucraina le are asupra economiei.

Un atu s-a dovedit faptul că utilizatorul poate să revadă ce a cumpărat sau să-și verifice cheltuielile la Profi, pentru că bonurile sale digitale îl așteaptă aici ordonat. De asemenea, o noutate remarcată de clienți este jocul pe care îl conține, o premieră în rândul aplicațiilor din retailul alimentar autohton, primită cu apreciere atât de clienții Profi, cât și de furnizorii care prin participarea la proiect beneficiază de un plus de vizibilitate.

Cu aproape 16.000 de magazine integrate și partener în întreaga țară și cu aproape 27.000 de angajați, Profi este rețeaua de retail modern cu cea mai mare acoperire geografică și cel mai mare angajator privat din România.

 

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut