După Germania, Spania și Turcia, Arvato Supply Chain Solutions își extinde acum cooperarea cu compania de produse cosmetice Sephora şi în Polonia, prin achiziţia unui nou centru de distribuție în Pruszków, Polonia.

Noul depozit acoperă o suprafață de 7.000 m2, iar una dintre soluțiile inovatoare utilizate aici pentru Sephora sunt vehiculele cu conducere automată Weasels, care automatizează transportul în depozit. Operarea noului centru de distribuție va permite companiei Sephora să-şi optimizeze procesarea comenzilor de comerț electronic, crescând în același timp capacitatea de depozitare. „Suntem încântați de faptul că un brand atât de prestigios ca Sephora ne recunoaște profesionalismul și ne-a încredințat comanda atât pentru magazinele sale de retail, cât și pentru clienții din e-commerce. Polonia este o altă țară în care Sephora și-a pus încrederea în Arvato Supply Chain Solutions, alături de Germania, Spania și Turcia. Suntem convinși că experiența noastră de peste 25 de ani în furnizarea de soluții logistice complete pentru companii, în special în domeniul comerțului electronic, este garanția că vom îndeplini așteptările clienților privind calitatea serviciilor”, spune Lidia Ratajczak-Kluck, director general de SC al Arvato Polonia.

Depozitul central pentru Sephora este situat în incinta Parcului Panattoni Pruszków IV și astfel în imediata vecinătate a autostrăzii A2 și nu departe de intersecția Pruszków, creând condiții optime pentru serviciile B2C în Polonia și Republica Cehă, dar şi pentru serviciile B2B în Polonia, care includ livrări către aproape 100 de magazine. „În căutarea unui nou partener, am pus accent pe experiența din industria de beauty, precum și pe aspectele tehnice ale proceselor de depozitare, automatizării și flexibilității soluțiilor, cum ar fi posibilitatea de a extinde suplimentar depozitul. Am căutat ca partener un jucător cu experiență pe piața comerțului electronic. Din aceste motive, am ales Arvato Supply Chain Solutions”, a declarat Michał Niechaj, director de SC al Sephora PAC. „Aceste schimbări vor avea un impact pozitiv asupra serviciului nostru pentru clienți. Prin cooperarea cu Arvato, termenele noastre de livrare către clienții din Republica Cehă și Polonia vor fi reduse semnificativ; clienții își vor primi comenzile mult mai repede, în special în perioadele de vârf”, a adăugat Michał Niechaj.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut