Pentru a-şi întări interacţiunea cu publicul tânăr, lanțul de retail Auchan a deschis un hipermarket virtual Auchan City în metaversul Roblox. Jucătorii se pot plimba prin departamentele hipermarketului, cumpera produse cu moneda din joc, vizita ateliere de producție și încerca diferite profesii. Auchan a recreat spațiul virtual al magazinului pe baza adevăratului hipermarket Auchan Puşkin de lângă Moscova, potrivit Retail.ru.
Hipermarketul virtual include diverse departamente, o zonă de casă de marcat, ateliere de producție, o parcare în apropierea magazinului și alte locații. Acolo, utilizatorii pot încerca diverse profesii și pot lua parte la misiuni și mini-jocuri tematice. Jucătorii îndeplinesc, de asemenea, diverse sarcini, găsesc ouă de Paște ascunse în diferite colțuri ale orașului Auchan și colectează Ashbacks, o monedă în joc care poate fi schimbată cu marcă virtuală a rețelei comerciale.
În primele trei zile de la lansare, spațiul virtual Auchan a fost vizitat de peste 200.000 de utilizatori. „Astăzi, tot mai multe companii folosesc metaversul drept canal de comunicare cu clienții, iar Auchan nu face excepție. Cu ajutorul proiectului virtual Auchan City, am decis să întărim interacțiunea cu cel mai activ public tânăr. Aici, într-o formă interactivă, jucătorii au posibilitatea de a afla mai multe despre companie, program de fidelitate, mărci private și promoții. Un astfel de număr de utilizatori încă din primele zile de lansare confirmă potențialul ridicat de comunicare al acestui proiect”, a precizat Galina Yashchuk, Director de Marketing Auchan Retail Rusia.