Alcampo, subsidiara spaniolă a Auchan, a achiziționat 235 de supermarketuri și un depozit de la DIA, retailer care renunţă la o mulţime de magazine care nu se mai încadrează pe noul format de proximitate pe care şi-l doreşte.

Auchan Retail a făcut o achiziție majoră în Spania: a cumpărat 235 de magazine cu o dimensiune medie de 760 m2 în regiunile Aragon, Asturias, Țara Bascilor, Cantabria, Castilia și Leon, Galicia, Madrid și Navarra, totalizând 180.000 de metri pătrați de spațiu comercial. Lanțul achiziționează și un depozit în Valladolid.

Vânzătorul, grupul DIA, vrea să se concentreze în întregime pe magazinele mai mici și să reinvestească banii din vânzare în noul său model de retail. În acest fel, lanțul speră să-și accelereze revenirea în piaţă. „Prin această achiziţie, Auchan Retail își întărește semnificativ prezența într-o țară de importanță strategică pentru brand. Unităţile completează rețeaua noastră multi-format, cu ambiția de a accelera creșterea în Spania pentru a deveni lideri în comerțul cu amănuntul de produse alimentare”, spune CEO-ul Yves Claude al Auchan Retail.

Tranzacția încă așteaptă aprobarea autorității spaniole de piață, notează Retail Detail. Magazinele pot fi transferate în etape, deoarece nici DIA, nici Auchan nu par să se aștepte ca supraveghetorul concurenței să-și dea acordul asupra tuturor supermarketurilor dintr-o singură mișcare. Prin urmare, nici prețul final de achiziție nu a fost încă determinat – el va depinde de câte magazine vor primi în cele din urmă undă verde.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare