Auchan România continuă dezvoltarea pe segmentul de proximitate prin inaugurarea celui de-al șaselea supermarket din rețea și a doua unitate de vânzare din județul Iași. Amplasat în cadrul proiectului de retail de proximitate Family Market Miroslava, noul magazin concretizează conceptul de supermarket de mare suprafață testat și dezvoltat de Auchan în ultimii ani.

Auchan Miroslava are o suprafață de vânzare de peste 2.000 m2, peste 11.000 de produse şi mai mult de 60 de angajaţi. Noul supermarket propune de la produse esențiale și alimente de bază, la mii de produse nealimentare, pentru nevoile de uz cotidian, precum articole pentru menaj, bricolaj, grădină și multe altele. De asemenea, clienții din proximitatea supermarketului își pot face cumpărăturile și online, plasând comanda pe auchan.ro și având posibilitatea de a o ridica din magazin prin serviciul Click&Collect. Mai mult, mii de produse din oferta magazinului sunt disponibile pentru comandă online și pe platformele Glovo și Tazz.

Auchan Miroslava este prima unitate din rețea echipată doar cu case self check-out (8). „Deschiderea Auchan Miroslava reprezintă un moment important, fiind prima locație dintr-un concept nou de supermarket, de mari dimensiuni. Aici, ne întâmpinăm vecinii cu o ofertă extinsă de produse provenite de la producători și furnizori locali, produse proaspete, fabricate în propriile laboratoare. De asemenea, ne menținem promisiunea de a contribui la un stil de viață sănătos și responsabil, astfel că am dezvoltat un raion special dedicat alimentației sănătoase, iar clienții pot lua parte aici la multiple acțiuni de protejare a mediului înconjurător”, a declarat Ioana Toșa, Director Teritoriu Nord Auchan Retail România.

În incinta magazinului vor fi amplasate și recipiente speciale unde clienții sunt încurajați să recicleze deșeuri de baterii și acumulatori. Mai mult, magazinul este prevăzut cu etichete electronice, iar toate aparatele frigorifice funcționează pe bază de CO2 și generează un consum energetic redus.

Prin deschiderea acestei noi unități, rețeaua magazinelor sub marca Auchan ajunge la 259 de puncte de vânzare, din care 33 hipermarketuri, 6 supermarketuri și 220 de magazine de proximitate MyAuchan, din care peste 200 în stațiile Petrom

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut