Auchan Retail România continuă procesul de digitalizare a magazinelor și introduce Scan&Go, un serviciu de self-scan pentru clienți, disponibil prin aplicația mobilă Auchan app. Proiectul debutează cu o etapă pilot implementată în hipermarketul Auchan Drumul Taberei, urmând ca, treptat, să fie disponibil în întreaga rețea de hipermarketuri, iar pe termen lung, inclusiv în magazinele de proximitate MyAuchan.  

Începând din această lună, membrii MyCLUB Auchan își pot folosi propriile smartphone-uri pentru a scana orice produs din magazin pe măsură ce le adaugă în coșul de cumpărături, reducând astfel considerabil timpul petrecut la casa de marcat. Cu ajutorul aplicației Auchan, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, clienții pot scana codul de bare de pe orice produs din magazin. Prin Scan&Go, clienții pot vedea în timp real valoarea totală a coșului de cumpărături, ceea ce le permite să dețină un control permanent al costurilor.

Pentru finalizarea cumpărăturilor, clienții care utilizează serviciul Scan&Go vor putea achita valoarea produselor la casele rapide, fie în numerar, fie prin card bancar. În curând, compania își propune și integrarea posibilității de a achita cumpărăturile direct din aplicația mobilă. „Principalul avantaj constă în eficientizarea timpului la cumpărături. Funcționalitatea self-scan este intuitivă, sigură și rapidă, iar integrarea sa direct în aplicația Auchan ne permite să oferim fiecărui client ofertele și serviciile potrivite profilului și preferințelor individuale”, a declarat Teodor Șerban, Director Eficiență și Proiecte în cadrul Auchan Retail România.

Serviciul Scan&Go reprezintă o tehnologie inovatoare dezvoltată de compania austriacă shopreme.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut