Traficul de camioane în Austria a crescut în acest an. Potrivit Clubului Austriac de Trafic (VCÖ), traficul greu a crescut cu mai mult de jumătate în primele zece luni față de aceeași perioadă a anului trecut. Comparativ cu 2019, înainte de pandemie, două treimi din punctele de numărare raportau mai multe camioane.

Potrivit VCÖ, numărul camioanelor din trafic a crescut cu 58% în 283 de puncte de numărare în primele zece luni ale lui 2022, comparativ cu 2021. Traficul de camioane a crescut mai ales pe A5, A11, A12, A13 și A14. Traficul, majoritar, a fost însă absorbit de autostrada de vest A1. Aproape 4,7 milioane de camioane au fost numărate în secțiunea Traun to Haid în primele zece luni din 2022. „Dacă tendința continuă până la sfârșitul anului, atunci Brenner va fi expus la cea mai mare încărcătură de camioane din istoria sa în acest an”, a spus expertul VCÖ, Michael Schwendinger. Maximul anterior, din 2019, a fost cu doar 20.000 de vehicule mai jos.

VCÖ dorește însă să restricționeze traficul camioanelor și propune două opțiuni. În primul rând, ppropune tilizarea celor aproximativ 1.000 de linii feroviare secundare neutilizate pentru circulaţia trenurilor (siding). Doar jumătate din aceste conexiuni feroviare între companii și rețeaua feroviară publică sunt în funcțiune. Pe de altă parte, VCÖ recomandă mai multe controale ale camioanelor, adică verificări mai regulate privind viteza maximă de 80 km/h, greutate și timpi de conducere și de odihnă.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut