Camioanele care merg în Italia din Germania au acum voie să traverseze Austria doar în blocuri grupate, ceea ce provoacă blocaje și imobilizări ale camioanelor atât pe partea germană, cât și pe cea italiană. Ca și în iulie, Bavaria interzice camioanelor să circule pe drumurile sale naționale.
Bavaria a anunțat restricții de circulație pentru vehiculele grele de marfă care circulă în Valea Inn la granița cu Austria pe 4 octombrie, apoi în perioada 10-13 octombrie și, din nou, la sfârșitul lunii. Alte restricții vor fi pentru șapte zile în noiembrie și patru în decembrie. În zilele de restricție, doar 300 de camioane au voie să intre în Austria, pe fiecare sens de circulație. Măsura face parte dintr-un litigiu privind traficul de mărfuri dintre Germania și Italia, prin Austria.

Tirolul austriac, preocupat de mediu, impune în mod regulat restricții privind circulația vehiculelor grele de marfă, obligându-le din nou să treacă granița în grupuri închise și restrânse, ceea ce provoacă în mod regulat blocaje colosale de câteva zeci de kilometri, atât pe partea italiană, cât și pe cea bavareză. Șoferii exasperați sunt apoi tentați să treacă granița pe drumurile secundare, în special în valea Inn, în sudul Munchen-ului. „Nu mai putem accepta situația din valea Inn“, spune indignat ministrul bavarez al Transporturilor, conservatorul Christian Bernreiter. „Închiderea drumurilor județene pentru traficul greu de mărfuri în tranzit în zilele de restricții de circulație în Austria ar trebui să ofere uşurare localnicilor.”

Din nou, camioanelor aflate în tranzit li s-a interzis să părăsească autostrăzile A8 și A 93, așa cum a fost în iulie . „Interdicția de a părăsi autostrada s-a dovedit în timpul blocajelor impuse pe 25 iulie de Austria și, prin urmare, va continua și în viitor”, insistă guvernul regional bavarez. Iar cei care nu respectă regula riscă amenzi grele. La sfârșitul lunii iulie, camioanele cu o greutate mai mare de 7,5 tone nu mai aveau voie să circule pe drumurile departamentale. 350 de camioane au fost verificate pe 4 octombrie, iar 23 au fost întoarse înapoi, potrivit poliției bavareze.

În zilele în care traficul greu de mărfuri este restricționat în Austria, Italia, la rândul ei, obligă camioanele să parcheze în valea Tirolului de Sud, în aval de Pasul Brenner, care marchează granița cu Austria.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut