După cum se prefigura în urmă cu câteva luni, toamna vine cu bătălii majore între retaileri și furnizori. Cel mai recent incident se referă la retailerul Delhaize, care a scos de pe rafturile belgiene mărcile Colgate-Palmolive și Nivea (Beiersdorf), potrivit RetaiDetail.

RetailDetail a observat semnele într-un supermarket din Bruxelles (FOTO RetailDetail). „Dragă client, Delhaize dorește să le ofere clienților produse la prețuri competitive în orice moment. Din cauza negocierilor dificile cu furnizorul, mai multe produse nu sunt disponibile momentan. Ne cerem scuze pentru eventualele neplăceri cauzate.” Este același mesaj care a fost folosit în urmă cu câteva luni în timpul unei dispute cu Danone. Niciun reprezentant Delhaize nu a fost disponibil să comenteze.

Creșterea tensiunilor nu este o surpriză, mai ales după comentariile recente ale lui Frans Muller. CEO-ul Ahold Delhaize a spus că grupul său de supermarketuri se află în negocieri grele cu furnizorii. „Nu acceptăm orice creștere de preț”, a declarat Muller.

Frans Muller se așteaptă ca toate negocierile anuale să fie dificile și cere mai mult de la furnizori.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut