Benelux a decis să mărească greutatea maximă a camioanelor în traficul transfrontalier, respectiv să crească de la 44 de tone la 45 de tone pentru vehiculele care funcționează cu combustibili alternativi și la 46 de tone pentru vehiculele care rulează cu tehnologii alternative de propulsie.

Cele trei țări din Benelux continuă să facă progrese mai rapide în mai multe puncte decât celelalte țări europene. De această dată, Olanda, Belgia și Marele Ducat al Luxemburgului au convenit să accelereze traficul vehiculelor cu propulsie alternativă. Decizia permite o creștere a greutății maxime admise în trafic în Benelux pentru vehiculele cu combustibil alternativ (45 de tone în loc de 44) sau vehiculele cu emisii zero (46 de tone în loc de 44 t). „Cu toate acestea, decizia se limitează la traficul transfrontalier. Cele trei Regiuni vor trebui să prevadă astfel de schimbări și pentru transportul național”, notează Ronald Tiebout (UPTR). „Cu toate acestea, la prima vedere, aceasta este o inițiativă excelentă. Nu penalizează transportatorii pentru că aleg alternative mai ecologice, deoarece pot menține sarcina utilă a camionului. Însoțit de măsurile de subvenție potrivite, acest lucru poate avea un impact pozitiv.”

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut