Șoferii profesioniști se confruntă cu multe obstacole la locul de muncă, iar unul dintre acestea este situația de la rampele de încărcare/descărcare, care este adesea „nesatisfăcătoare” pentru mulți șoferi de camion, potrivit unui semnal de alarmă tras de asociaţia germană BGL.

Situația șoferilor de camioane de la multe rampe de încărcare/descărcare este încă nesatisfăcătoare, după cum a raportat Asociația Federală pentru Transport şi Logistică (BGL). Eforturile comune și exemplele de bune practici cu comerțul, industria și politica au avut cu siguranță un efect, de exemplu în conceperea de noi clădiri logistice. Cu toate acestea, în practica zilnică, șoferilor li se interzice adesea accesul la instalațiile sanitare, precum și la sălile de pauză și de recreere ale companiei, lucru inacceptabil și inuman, mai ales în perioadele lungi de așteptare la check-in.

Prin urmare, BGL solicită o garanție obligatorie a accesului la încăperile sanitare și sociale pentru toți șoferii de camioane la punctele de încărcare și descărcare ale expeditorilor şi destinatarilor de mărfuri. În acest scop, asociaţia propune o modificare a ordonanței locurilor de muncă, care prevede că reglementările privind încăperile sanitare și sociale includ și utilizarea (în comun) de către personalul extern. „Un acces obligatoriu din punct de vedere legal la zonele sanitare și de pauză pentru toți șoferii de camioane de la rampe este inevitabil, având în vedere şi lipsa acută de șoferi”, spune purtătorul de cuvânt al consiliului de conducere al BGL, Dirk Engelhardt.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut