Asociația germană de transportatori, BGL, într-o discuţie recentă cu cotidianul Tagesspiegel, atrage atenţia că tot mai mulți șoferi refuză să călătorească la Berlin, temându-se de un trafic de biciclete prea intens, greu de controlat din punctul de vedere al unui camion înalt și greu. Mai mult, BGL vorbeşte chiar despre un grup de șoferi traumatizați care nu își pot continua profesia ca urmare a participării la situații periculoase, cum ar fi lovirea cuiva într-un „unghi mort”.

Ca urmare, s-a creat o situație surprinzătoare, în care BGL a lansat un apel comun cu organizația ADFC, responsabilă în Germania de lobby-ul folosirii bicicletelor. Ambele organizaţii solicită reconstrucția nodurilor din orașele mari, astfel încât traficul de biciclete să fie efectiv separat de cel auto. De asemenea, acestea doresc și instalarea în masă a balizelor duble, cu lumini verzi separate pentru mașini și biciclete. Separarea completă a acestor doi utilizatori ai drumului pare a fi singura șansă de siguranță reală.

Până acum, ADFC nu a fost alături de transportatori. Mai mult, această organizație a cerut mai degrabă o nouă pregătire pentru șoferii de camioane, pentru a vedea bicicletele la intersecții.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut