Lanțul de supermarketuri Billa, parte a Grupului REWE, a alocat 110 milioane BGN (56 milioane EUR) în 2024 pentru extinderea și consolidarea poziției sale pe piața din Bulgaria. Din această sumă, aproape 60 milioane BGN (31 milioane EUR) au fost direcționați către extinderea și renovarea magazinelor, iar peste 50 milioane BGN (25 milioane EUR) pentru construirea unui nou centru logistic.  

Billa Bulgaria operează în Bulgaria 161 de magazine în 50 de orașe și are aproape 5.300 de angajați. Compania a raportat o creștere anuală a cifrei de afaceri cu 6,6% în primele zece luni ale lui 2024, iar numărul de clienți a crescut cu 4,5% în aceeași perioadă.

În 2024, retailerul va deschide patru noi magazine, inclusiv locații în Teteven, Pleven și Burgas, potrivit European Supermarket Magazine. De asemenea, angajamentul Billa pentru prețuri accesibile a condus la o reducere medie a prețurilor de 0,72% în octombrie, cele mai notabile scăderi fiind înregistrate la alimentele de bază (-5,8%), produse de curățenie (-6,73%) și cosmetice (-4,8%).

Pentru 2025, Billa a planificat investiții de peste 60 milioane BGN (31 milioane EUR), care includ 45 milioane BGN (23 milioane EUR) pentru deschiderea a 13 noi magazine, extinzându-se în orașe precum Vidin, Tryavna, Tutrakan și Gorna Oryahovitsa. Alte 14 milioane BGN (7 milioane EUR) vor fi destinate renovării a zece locații existente, iar 4,5 milioane BGN (2,3 milioane EUR) vor fi folosiți pentru finalizarea centrului logistic din Stara Zagora, programată pentru primăvara lui 2025.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut