
În primele 10 ore de la începerea Black Friday, clienții eMAG au comandat peste 2,2 milioane de produse din categorii diverse, cu 22% mai multe decât anul trecut. Românii au plasat comenzi în valoare de peste 610 milioane de lei.
În acest interval, comercianții din Marketplace au vândut peste 580.000 produse, iar peste 600 dintre ei realizaseră vânzări mai mari decât într-o lună obișnuită. „Interesul extrem de mare al oamenilor în acest an arată că Black Friday este un eveniment relevant și așteptat. În 2023, de Black Friday, eMAG a vândut în 10 ore cât în toată ziua de anul trecut. Ne-am pregătit pentru ei și le-am pus la dispoziție un număr mai mare de oferte, iar 7 din 10 sunt la cel mai mic preț din 2023”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.
Clienții au urmărit atât produse de folosință îndelungată, cât și produse pe care le folosesc frecvent acasă. În plus, de Black Friday, la eMAG clienții au descoperit și o mulțime de produse și experiențe care nu sunt disponibile decât în această zi.
Curiozități de Black Friday:
Cea mai complexă comandă: 22 de produse din categorii diferite;
Cea mai mare comandă a avut valoarea de 61.929,91 de lei.
Număr produse vândute după 10 ore de la start:
Laptopuri, IT, birotică și papetărie: 98.000;
TV, audio-video, gaming și cărți: 92.000;
Electrocasnice mici și mari: 176.000;
Telefoane, tablete și gadget-uri: 130.000;
Jucării și articole pentru copii: 303.000;
Fashion și sport: 76.000;
Mobilă și casă: 150.000;
Parfumuri, îngrijire personală și cosmetice: 410.000;
Băuturi, băcănie și petshop: 510.000;
Bricolaj, grădină și auto: 83.000.