Cea de-a 12-a ediție a Black Friday la eMAG, care a avut loc anul acesta pe 11 noiembrie, a adus peste 560.000 de clienți care au dorit să profite de ofertele eMAG și de la cei peste 9.560 de selleri care au participat la eveniment. În total, clienții au comandat produse în valoare de peste 644 de milioane de lei, cu 35 de milioane de lei mai mult față de ediția precedentă.

Rezultatele au confirmat faptul că oamenii au fost pregătiți să aloce un buget mai mare de Black Friday și au profitat de moment pentru a-și cumpăra bunuri de folosință îndelungată și articole pentru nevoile zilnice. Mulți dintre ei au optat pentru plata în rate. Numărul celor care au folosit opțiunea de a plăti în rate a crescut cu 43% față de anul trecut, iar 90% dintre ei au apelat la bugetul din contul eMAG/My Wallet.

Oamenii au pus mai multe produse în coșul de cumpărături, iar fiecare comandă a conținut, în medie, 4,1 produse, și a avut valoarea de 1.170 de lei. Comenzile plasate de clienții Genius, abonamentul cu livrare gratuită și alte beneficii în patru aplicații de comerț online – eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful – au cuprins, în medie, 6 articole și au avut valoarea de 1.359 de lei. „Rezultatele confirmă forța comerțului online de a răspunde așteptărilor clienților chiar și după pandemie. De Black Friday, peste jumătate de milion de români au făcut cumpărături de pe eMAG, de unde au cumpărat peste 2,2 milioane de produse de la aproape 10.000 de comercianți din Marketplace. Interesul enorm se datorează ofertelor bune și diverse, care arată că în online găsești produse pentru fiecare buzunari”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

Concluziile Black Friday 2022 la eMAG:

  • Plata în rate a crescut cu 43% față de anul trecut, 90% dintre plăți fiind efectuate direct din eMAG/Wallet.
  • Black Friday a accelerat plata cu cardul, metodă folosită pentru 63,2% dintre comenzi.
  • Comenzile de pe dispozitive mobile au fost la cel mai înalt nivel, cu peste 81,9% din total.
  • În premieră, orașul Cluj-Napoca a preluat primul loc în topul localităților după valoarea medie a comenzii per client, urmat de București, Iași și Constanța.
  • Mai bine de jumătate dintre comenzile totale(51,8%), au fost plasate la easybox, iar 40.000 de colete au ajuns deja din seara zilei de BF în locker, mulțumită productivității crescute realizate cu ajutorul automatizărilor de 43 de milioane de euro din depozitul de la Joița.
  • 75% dintre comenzi vor fi livrate în primele cinci zile după BF, infrastructura logistică fiind pregătită să asigure livrarea completă a tuturor comenzilor până pe 25 noiembrie.
  • Black Friday arată și în acest an că în online se poate vinde orice, iar printre produsele speciale comandate s-au numărat 2.035 de nopți de cazare, 9 automobile, dar și 35,2 de tone de carne de porc.

Top categorii de produse comandate

  • Băuturi, băcănie și petshop: 380.366
  • Jucării și articole pentru copii: 364.139
  • Parfumuri, îngrijire personală și cosmetice: 276.772
  • Mobilier și produse pentru casă: 204.135
  • Electrocasnice mari și mici: 165.194
  • Bricolaj, grădină și auto: 142.544
  • Telefoane, tablete și gadgeturi: 138.813
  • Laptopuri, IT, birotică și papetărie: 128.049
  • Televizoare, audio-video, gaming, cărți: 119.159
  • Fashion și sport: 102.801.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut