Ediția de Black Friday de anul acesta a înregistrat o creștere ușoară de 12% a vânzărilor online, comparativ cu 2022, la peste 25 milioane de euro. Numărul utilizatorilor online a crescut cu 13%, iar numărul tranzacțiilor cu 4% per total, arată un raport al datelor din peste 400 de magazine, pentru perioada 10-12 noiembrie, realizat de agenţia de marketing digital Limitless Agency. În perioada 10-12 noiembrie, valoarea medie a comenzii a fost de 126 euro, similară celei din weekendul de Black Friday de anul trecut.

Recordul de anul acesta a fost reprezentat de achiziția celui mai scump televizor, în cea mai mare cantitate de până acum (5), în valoare totală de 740.000 euro.

Cele mai scumpe produse achiziționate au fost un televizor LED Smart în valoare de aproape 148.000 de euro, o pereche de pantofi sport de 3.000 de euro și un cărucior pentru copii în valoare de peste 3.000 de euro.

Alte cifre impresionante sunt date de achizițiile de 14.500 de telefoane mobile, 5.000 de console Playstation, 4.500 de cauciuri auto, 27 de perechi de pantofi sport Dolce & Gabbana Portofino și 16 perechi de pantofi de damă în valoare de 4.320 de lei într-o singură comandă, mai arată raportul Limitless Agency. “Comportamentul de achiziție de Black Friday 2023 a fost ușor mai temperat, românii preferând să cumpere mai puține produse și de valori mai mici decât anul trecut. Unul dintre motive este și faptul că ediția de Black Friday a început mai devreme anul acesta, dar și faptul că românii au devenit mai chibzuiți. Însă numărul utilizatorilor a crescut cu 13%, semn că românii sunt tot mai familiarizați cu mediul online”, declară Daniel Slăvenie, CEO&Partner Limitless Agency.

În acest context, clienții Limitless Agency au obținut venituri de peste 25 de milioane de euro în weekendul de Black Friday. Domeniile care au înregistrat creșteri ale vânzărilor sunt beauty și băuturi alcoolice.

Pentru ediția de anul acesta, magazinele online au crescut bugetele cu 30% în comparație cu anul trecut.

Potrivit unui raport Limitless Agency, care analizează datele Digital Market Outlook, veniturile de pe piața comerțului electronic din România vor ajunge la 7 miliarde de euro în 2023, respectiv la aproape 12 miliarde de euro până în 2027.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut