Potrivit unui sondaj rapid intersectorial DIHK, realizat pe 370 de companii, între 36 şi 44% dintre acestea – în funcţie de sectorul pe care îl reprezintă -, evaluează deficitul actual de personal drept „considerabil”. Alte patru procente își clasifică lipsa de personal drept „critică” pentru menținerea ofertelor lor. În plus, companiile se aşteaptă ca situaţia să se agraveze în următoarele zile, notează eurotransport.de

Companiile din sectorul de transport și logistică raportează cele mai mari probleme din cauza penuriei de personal. În aceste sectoare, 36%, respectiv 44% din cei chestionaţi văd în viitor efecte semnificative, iar posibilitatea apariţiei unor consecințele critice creşte în aceeași perioadă de la 4% actual, la un probabil 12%. „Februarie va fi o provocare majoră pentru companii”, a declarat pentru RND președintele DIHK, Peter Adrian. „Toate aceste cifre reflectă faptul că politicienii nu au făcut o distincție între companii atunci când au impus regulile de combatere a coronavirusului privind izolarea și carantina. Dacă se continuă la fel și în etapele următoare, cel mai probabil vom avea blocaje majore de aprovizionare. Pentru că nimeni nu mai poate lucra în laborator dacă, de exemplu, producția și transportul eprubetelor trebuie anulate. Și chiar și un supermarket funcționează doar atâta timp cât bunurile pot fi produse și livrate.”

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut