Ministerul Federal al Transporturilor din Germania (BMVI) vrea să efectueze un studiu pentru a verifica la nivel naţional dacă transformarea semiremorcilor standard în unele cranabile este viabilă şi accelerează trecerea către transportul combinat.

Scopul studiului este de a evalua independent consecințele politicii de transport și de mediu în ceea ce privește costurile, sarcina utilă și efectele asupra bilanțului global de CO2. În plus, experții vor examina relația dintre posibilele costuri suplimentare ale capacității transportului combinat a semiremorcilor și structura costurilor transportului feroviar. În plus, trebuie examinat dacă o subvenție temporară națională pentru costurile suplimentare de achiziție poate crește proporția de remorci cranabile pe termen scurt și care va fi atunci efectul de deplasare. Ar trebui luat în considerare și potențialul sistemelor/echipamentelor pentru manipulare, care trebuie să fie compatibile cu semiremorcile cranabile.

Semiremorcile adaptate pentru macara diferă de semiremorcile „normale” prin faptul că au margini de prindere sub zona de încărcare, o structură armată și capacitatea de a rezista fluxului de aer până la cel puțin 120 km / h – chiar și împotriva direcției normale de deplasare. Costurile suplimentare în achiziție sunt între 2.000 şi 3.000 de euro, iar greutatea suplimentară cu 300 până la 400 de kilograme.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

VIDEO    Interviuri
Video interviu Alexandru Catană: Quehenberger Logistics îşi consolidează poziţia de top din România
Dacă începutul pandemiei a adus Quehenberger Logistics în situaţia de a apela la somaj tehnic pentru o parte din angajații săi, compania și-a continuat creșterea ajungând în prezent la cea mai mare su...

Căutare