Companiile din Europa intenționează să-și extindă cerințele de spațiu imobiliar pentru last mile, potrivit unui sondaj recent al jucătorului imobiliar Mileway.
Comerțul online crește constant, iar cererea pentru bunuri imobiliare corespunzătoare pentru last mile crește odată cu acesta, potrivit concluziei unui sondaj recent realizat de Mileway, cel mai mare proprietar și administrator al proprietăților logistice de ultimă milă din Europa. În acest scop, au fost chestionați factorii de decizie din 1.400 de companii dintr-o mare varietate de industrii din Marea Britanie, Franța, Germania, Olanda și Suedia, din care 500 sunt clienți Mileway.
82% dintre companiile chestionate vând deja clienților din online, iar 60% au declarat că se vor concentra pe comerțul electronic în următoarele douăsprezece luni. De asemenea, 60% din toate companiile chestionate doresc să mărească numărul de spații de pe ultima milă pe care le închiriază fie prin extindere, fie prin închiriere de locații suplimentare, sau prin ambele variante. Între clienții Mileway chestionați, proporția companiilor care doresc să-și extindă spațiul pe last mile a fost și mai mare, de 74%.
Sondajul a descoperit și alte tendințe, de exemplu în domeniul sustenabilității. Măsurile de îmbunătățire a compatibilității mediului imobiliar devin din ce în ce mai importante pentru companii. Patru cincimi din toate companiile chestionate folosesc în prezent iluminarea cu LED în proprietățile lor, iar 90% declară că vor folosi iluminarea LED în viitor.