Bridgestone își propune să investească intens în producția de anvelope pentru camioane și autobuze cu etichete RFID în următorii doi ani, în vederea încorporării tehnologiei în toate produsele sale TBR (Truck, Bus and Radial tires).

Programul se referă la încorporarea etichetelor pe anvelopele produse la fabricile din America, Europa, Japonia și Asia începând cu 2024, după cum a declarat Bridgestone pentru ERJ.

Grupul japonez de anvelope a început să furnizeze anvelope cu RFID pentru camioane în Europa în 2019 și, conform declarației sale, acum își extinde gama. Bridgestone a adăugat că „îmbunătăţeşte furnizarea de anvelope cu RFID, începând cu TBR-uri, care s-ar putea încadra cel mai bine în domeniul de aplicare a soluţiilor noastre centrate pe anvelope”.

Grupul japonez anticipează că RFID va fi aplicat tuturor produselor TBR în 2030, ca standard global. Se studiază, de asemenea, aplicarea tehnologiei la alte produse, inclusiv la anvelopele pentru autoturisme.

Într-o dezvoltare conexă, Bridgestone anunțase în august o investiție de 550 de milioane de euro la fabrica din Warren County, Tennessee, parțial pentru a îmbunătăți „pregătirea digitală” a produselor pentru anvelope.

În cadrul proiectului, Bridgestone a spus că va moderniza tehnologia pentru a permite ca toate anvelopele TBR fabricate la unitatea de producţie emblematică să fie echipate cu etichete RFID.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut