Bringo și Carrefour au finalizat 5 milioane de comenzi în timpul colaborării de 5 ani în România. Partenerii plănuiesc să extindă serviciul în toate orașele mari, ca urmare a introducerii opțiunii de livrare în 30 de minute anul trecut. Livrarea rapidă e susținută de formate de magazine medii și mici în 15 orașe noi, printre care Bacău, Craiova, Arad, Ploiești, Galați, Brăila, Botoșani, Piatra Neamț, Oradea, Pitești, Sibiu, Târgu Mureș, Baia Mare, Buzău și Râmnicu Vâlcea.

Julien Munch, CEO Carrefour România, a declarat: „Am atins un prag important, ceea ce demonstrează puterea parteneriatului nostru cu Bringo și încrederea consumatorilor atât în produsele noastre, cât și în serviciile pe care le oferim. Promisiunea lui Carrefour este un univers omnichannel integrat, care valorifică parteneriate strategice.”

Cele mai populare produse comandate de clienții din cele peste 150 de magazine Carrefour integrate în aplicație includ, printre altele, apa îmbuteliată, castraveții, bananele și pătrunjelul, notează ESM Magazine.

Produsele Carrefour BIO s-au numărat printre articolele populare din Bringo, retailerul livrând peste 1.700.000 de astfel de produse, cuprinzând ingrediente, lactate, produse alimentare, gustări, cosmetice, băuturi alcoolice, alimente pentru copii, produse de măcelărie sau produse congelate. „Coșul Bringo este format din peste 50% produse proaspete, precum măcelărie, pește, fructe și legume, panificație, lapte și ouă. Modelul de cumpărături și livrare unic pe piață se bazează pe o relație strânsă cu consumatorul”, a spus Ioana Ilie Dobre, director general Bringo.

Cumpărătorii au comandat pe platformă aproape 4.000.000 de produse alimentare locale, inclusiv cârnați și carne de producție locală, pește, detergenți, bere românească și produse din zona Transilvaniei. În aplicație, cumpărătorii au comandat aproximativ 135.000 de articole vestimentare TEX, peste 360.000 de produse din categoria brânzeturi și aproape 80.000 de jucării.

Cea mai modestă comandă a fost pentru o pâine în valoare de 2 lei, iar cea mai mare a fost de peste 4.500 de lei. Cel mai lung traseu pentru onorarea unei comenzi a fost de peste 30 km, de la magazinul Carrefour din Piatra Neamț la Bicaz, iar cel mai activ utilizator de pe aplicație a înregistrat peste 200 de comenzi.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut