Retailerul online de produse alimentare British Corner Shop a deschis un nou depozit în Wijchen, Olanda. Depozitul este „primul de acest fel” pentru companie, cu o dedicare deplină pentru exportul produselor British Corner Shop.

Noul centru de distribuție dublează dimensiunea depozitului anterior al companiei şi va avea proprii angajați, pentru a asigura o calitate mai înaltă a managementului ambalării și stocurilor, îmbunătățind comunicarea și permițând o mai mare supraveghere a comenzilor.

Retailerul, care are în prezent 2.000 de produse de la cele mai populare mărci din Marea Britanie disponibile pentru destinațiile din UE, stochează multe articole care nu sunt disponibile în prezent altor supermarketuri din Europa.

Industria de export a fost afectată masiv de Brexit, British Corner Shop înregistrând o scădere cu 40% a cifrei de afaceri pe piața europeană. Mutarea în Olanda va însemna că retailerul nu mai are birocrație suplimentară de îndeplinit și întârzieri la frontieră. „Brexit-ul a schimbat felul în care deservim clienții, adăugând complexitate atât în circulația fizică a mărfurilor, cât și în ceea ce privește conformitatea în comerțul transfrontalier dintre Regatul Unit și Europa”, a explicat Jon Farrar, director de marketing la British Corner Shop. „Suntem convinși că provocările generate de Brexit au rămas în urmă și că avansăm acum într-un mod semnificativ mai bun decât înainte pentru clienții noștri europeni.”

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut