Retailerul grec de jucării Jumbo a anunţat că vânzările sale din Bulgaria au crescut cu 17% în 2022, depășind creșterea medie de 14% în cadrul grupului anul trecut.
Numai în decembrie, vânzările din Bulgaria au crescut cu 45% față de luna similară a anului anterior, comparativ cu o creștere de 22% a vânzărilor globale ale grupului pentru luna respectivă, a spus Jumbo într-un comunicat de presă, citat de SeeNews.
La sfârșitul lui 2022, retailerul avea nouă magazine în Bulgaria dintr-un total de 83 de magazine, inclusiv în Grecia, Cipru și România. Anul acesta, Jumbo intenționează să lanseze două hiper-magazine și vânzări online în România, precum și un hiper-magazin în Cipru.
Retailul grec a mai spus că îşi doreşte să păstreze în continuare aceeași tendinţă pozitivă, menținându-și, în paralel, obiectivele politicii de investiții și dividende.
Jumbo va publica planurile şi proiectele de vânzări pentru 2023 până la sfârșitul lunii aprilie.