BYD și-a anunțat intrarea pe piață în Germania și Suedia cu modele de autoturisme electrice și hibride plug-in. Producătorul chinez a ales Hedin Mobility Group ca partener de vânzări pentru aceste două țări.

În octombrie 2022, se va deschide primul showroom BYD la Stockholm. În plus, sunt planificate showroom-uri în mai multe orașe germane, primul urmând să se deschidă tot în octombrie, subliniază Electrive.com. Informații concrete despre modelele pe care BYD le va oferi în Germania și Suedia urmează în septembrie. Un website pentru cele două țări va fi funcţional înainte de sfârșitul lunii august.

Primele vehicule sunt așteptate să fie livrate anul acesta. „Clienții care optează devreme pentru achiziţie își vor primi vehiculele în ultimul trimestru din 2022”, se spune în anunț.

BYD produce acum exclusiv mașini electrice și hibride plug-in. La începutul lunii iulie, BYD și-a anunțat deja lansarea pe piață în Olanda, în parteneriat cu grupul de dealeri Louwman.

Piața pilot pentru BYD în Europa este Norvegia, unde compania chineză vinde SUV-ul electric Tang EV. Pe piața sa de origine, BYD are în program numeroase alte modele de vehicule electrice. Unele dintre acestea sunt modele multi-energetice, cum ar fi sedanul Han, care este disponibil atât ca vehicul pur electric, cât și ca hibrid plug-in. Alte modele, precum mașina electrică mică Dolphin sau sedanul compact Seal, se bazează pe o platformă EV pură, cu o tensiune de sistem de 800 de volți.

Hedin Mobility Group spune că a vândut peste 125.000 de mașini în întreaga lume în 2021. Grupul operează 235 de dealeri și are peste 6.300 de angajați în opt țări. Cu cele 40 de mărci ale sale, Hedin a generat vânzări de 2,6 miliarde de euro. În timp ce compania suedeză are o prezență puternică în țările scandinave, prezența în Germania este încă foarte tânără: filiala KW Autohaus operează un showroom în Bremerhaven și vinde online vehicule clasice second-hand Dodge și Ram. Potrivit lui Hedin, vânzările BYD în Germania vor fi realizate „printr-un număr de dealeri de top”.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut