C.H.Robinson Worldwide, Inc. a raportat rezultatele financiare pentru trimestrul încheiat la 30 septembrie 2022.

Valori cheie pentru cel de-al treilea trimestru:

  • Profitul brut a crescut cu 5%, la 880,7 milioane USD, iar profitul brut ajustat a crescut cu 5,1%, la 887,2 milioane USD;
  • Venitul din operațiuni a scăzut cu 7,5%, la 287,6 milioane USD;
  • Marja operațională ajustată a scăzut cu 440 de puncte de bază, la 32,4%;
  • Profitul pe acțiune (EPS) diluat a scăzut cu 3,8%, până la 1,78 USD;
  • Cash-ul generat de operațiuni s-a îmbunătățit cu 699 milioane USD, la 625,5 milioane USD.

„La apelul nostru privind veniturile din T2, la sfârșitul lui iulie, am vorbit despre o decelerare a cererii pe care ne așteptam să o vedem în a doua jumătate a lui 2022 în trei mari verticale pentru transportul de marfă, inclusiv slăbiciune pe piața de retail și încetinirea în continuare a pieței imobiliare. Acum vedem că aceste așteptări se realizează, cu încetinirea cererii de marfă și scăderea prețurilor pe piețele de expediere de marfă și de transport de suprafață”, a declarat Bob Biesterfeld, președinte și director executiv al C.H. Robinson. „De-a lungul schimbărilor din ciclul de transport de marfă, ne-am menținut concentrarea pe continuarea îmbunătățirii experienței clienților și transportatorului și pe scalarea proceselor digitale și a modelului nostru de operare pentru a promova o creștere durabilă și profitabilă. Astăzi, credem că intrăm într-o perioadă de creștere economică mai lentă, în care piețele de transport de marfă vor continua să se răcească de la vârfuri și vor funcționa mai fiabil și la rate mai normalizate, cu mai puține perturbări. Aceste schimbări, împreună cu eforturile de pe foaia de parcurs digital, ne permit să luăm acțiuni pentru a reduce structura generală a costurilor. Comparativ cu cheltuielile operaționale din T3, acțiunile actuale vor genera economii de costuri brute de 175 milioane USD până în T4 2023, întrucât se așteaptă ca o compensare mai mică a stimulentelor să ducă la costuri negative nete de 25 de milioane de dolari în 2023, care să compenseze parțial economiile brute, ceea ce va duce la reduceri nete anuale ale costurilor de 150 de milioane de dolari până în T4 2023”, a declarat Biesterfeld.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare