Căile Ferate Ruse au observat o creștere bruscă a traficului de containere către China și alte țări din Asia-Pacific, scrie Kommersant. În acest moment, volumul de mărfuri depășește capacitățile porturilor din Orientul Îndepărtat şi a punctelor de trecere a frontierei spre Est. 

De exemplu, sunt de șapte ori mai multe containere gata să fie trimise la punctul de trecere a frontierei Zabaikalsk-Manciuria decât pot fi transportate în această direcție: Căile Ferate Ruse sunt capabile să transporte 240 de trenuri cu containere pe lună, iar volumul total de cereri este de 1.600. O situație similară s-a dezvoltat și în alte zone. Potrivit participanților de pe piață, atât transportul, cât și cererea, sunt în creștere în prezent. Aceştia consideră că pentru a crește fluxul de mărfuri este necesar să se utilizeze noi puncte de trecere a frontierei, să sporească platformele spre est, dar și capacitatea trenurilor. Aleksey Shilo, directorul general al JSC Russian Railways, a remarcat că traficul de containere din zona de est către porturile din Orientul Îndepărtat a crescut în ianuarie (în primele 24 de zile) cu 80,9%. Și-au adus contribuția și trei trenuri suplimentare, introduse anul trecut în această direcție și păstrate pe tot parcursul lui 2023. „China iese din restricțiile pandemice, transferul de trenuri este mai planificat, expeditorii devin mai activi. Există o creștere semnificativă a transporturilor de containere în vagoane tip gondolă către vest ca urmare a tehnologiei propuse de Căile Ferate Ruse.”

Compania a mai observat că transporturile de mărfuri au crescut cu 15-20%.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut