Moscova a găzduit între 2 și 9 aprilie, o expoziție comună de produse din industria rusă și belarusă. Printre expozanți au fost și producători de camioane. Expoziția de aici a fost încă o dovadă că industria auto rusă este dependentă de importuri, modelele expuse fiind aproape imposibil de produs din cauza lipsei componentelor din UE.
La târgul rusesc, Kamaz a expus cele mai noi modele, respectiv vehicule din seria K5, care folosesc, printre altele, cutii de viteze germane ZF sau cabine germane Mercedes Actros, dar și modele K4 mai vechi, din punct de vedere tehnic fiind copii de facto ale lui Mercedes Axor.
Printre exponate s-a numărat și autobuzul electric MAZ 303E, bazat pe motoare electrice ZF și baterii Hella. Chiar și mass-media rusă auto a remarcat că echipamentele expuse nu pot fi produse și comandate în masă din cauza sancțiunilor.
La târg au mai fost expuse și echipamente bazate pe componente chinezești. Un exemplu este Kamaz Compass, un JAC chinezesc de facto din seria N cu o ștampilă diferită. În plus, a apărut un întreg grup de MAZ-uri din Belarus, echipate în mare parte cu motoare chinezești Weichai și transmisii chinezești Fast Gear. Deoarece chinezii nu au oprit livrările în Rusia, clienții de aici au considerat această alegere mult mai rezonabilă. Însă, și aici a fost observată o problemă – rublele rusești și belaruse s-au depreciat atât de mult încât chiar și echipamentele chinezești sunt în prezent extrem de scumpe în Rusia. Prin urmare, profitabilitatea producției Kamaz Compass, este deja pusă sub semnul întrebării, iar MAZ se poate confrunta cu o creștere semnificativă a costurilor. Deja vehiculele chinezești de pasageri s-au scumpit cu până la 40% în Rusia.