Furnizorul de servicii logistice pentru transportul combinat din Leipzig, CargoBeamer, avansează rapid cu programul său de inițiere a conexiunilor intermodale europene, utilizând sistemul său de încărcare a semiremorcilor pe trenuri care nu necesită echipamente de ridicat. Un pas important îl constituie deschiderea terminalului din portul Calais, care a avut loc în iunie 2021, de unde s-a realizat, începând cu luna următoare, prima conexiune cu Perpignan, la granița dintre Franța și Spania. Acum, compania anunță că pe 4 octombrie va inaugura ruta între Calais și terminalul său din Domodossola (Italia).

Această conexiune va începe cu patru călătorii săptămânale în ambele direcții, care vor crește la șase tur-retur în decembrie. Trenurile vor putea încărca semiremorci cu profil P400 (inclusiv frigorifice și silo) și containere. Mărfurile periculoase pot fi, de asemenea, transportate. Noul terminal Calais permite încărcarea unui tren intermodal în douăzeci de minute. „În următorii câțiva ani vom extinde semnificativ întreaga noastră rețea de rute și terminale, astfel încât să putem transporta în scurt timp mărfuri în întreaga Europă într-un mod ecologic cu trenurile CargoBeamer”, spune Matthias Schadler, director executiv CargoBeamer Intermodal Operations.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut