CargoBeamer își extinde portofoliul cu transportul rutier pe prima și ultima milă. Conceptul vine ca o completare opțională a legăturilor feroviare obișnuite ale CargoBeamer, oferind o soluție de tracțiune rutieră pentru semiremorcile clienților. Serviciul va intra în funcțiune în cel de-al doilea trimestru al lui 2023.

Conceptul se adresează clienților care doresc ca semiremorcile lor să fie transportate la start/destinație pe drum, pe lângă distanța lungă pe calea ferată. Soluţia integrată le permite companiilor de transport să-și folosească șoferii de camioane mult mai eficient și, astfel, să rezolve deficitul de șoferi în creștere rapidă în Europa. Conceptul pentru first și last mile este oferit de CargoBeamer pe următoarele piețe: nordul Italiei, vestul Germaniei și Benelux, nordul Franței, sudul Franței și nord-estul Spaniei, precum și în mari părți din Marea Britanie și Irlanda. Acesta conectează toate terminalele din rețeaua CargoBeamer cu locații terțe, facilități logistice și porturi ro-ro din regiune.

Primele curse de probă au fost efectuate cu succes pe ruta Kaldenkirchen-Domodossola, transportul de semiremorci în ambele sensuri fiind extins până în portul Genova. Noul serviciu va fi rezervat prin intermediul portalului online integrat al CargoBeamer, eLogistics. Clienții pot alege între transporturi pe un singur sens sau tur-retur. Toate emisiile provenite din transportul rutier de pe primul și ultimul kilometru sunt determinate de programul de neutralitate climatică al CargoBeamer și compensate sub formă de certificate standard de aur. „CargoBeamer și-a propus să facă transportul combinat mai accesibil pentru expeditori și logisticieni. Adăugând soluția pentru transportul pe distanțe scurte, scădem un alt obstacol crucial care a împiedicat anterior companiile de transport mici și mijlocii să treacă la calea ferată. Oferta integrată pentru aproape toate tipurile de semiremorci reduce costurile de organizare a transporturilor intermodale, permiţând operatorilor noi, fără experiență în transport combinat, să utilizeze CargoBeamer. În plus, clienții beneficiază de o eficiență mai mare în ceea ce privește transporturile efectuate per șofer și de serviciul CargoBeamer complet neutru din punct de vedere climatic”, explică Boris Timm, COO CargoBeamer.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut