Eurotunnel și CargoBeamer au semnat un parteneriat pentru lansarea unui nou serviciu de transport feroviar de marfă complet neînsoțit peste Canalul Mânecii, de la Calais la Ashford. O a doua conexiune de la Domodossola la Ashford urmează să fie adăugată în octombrie.

Extinderea rutei de transport combinat de la Perpignan la Ashford este un pas logic în dezvoltarea unei viitoare rețele internaționale de legături de transport combinat între Canalul Mânecii și Marea Mediterană. O a doua linie de la Domodossola în regiunea alpină la Calais va fi, de asemenea, extinsă la Ashford, după lansarea sa la începutul lunii octombrie. Noua ofertă se bazează pe know-how-ul complementar al ambelor companii. Eurotunnel aduce nu numai viteza, flexibilitatea și fiabilitatea navetelor sale, ci și expertiza sa în trecerea fără probleme a frontierei. CargoBeamer oferă clienților săi avantajele expertizei comerciale și logistice datorită legăturilor de transport combinate de la Perpignan și Domodossola.

„Semnarea parteneriatului confirmă strategia noastră comercială în sectorul transportului de marfă și este o demonstrație concretă a interesului tot mai mare al clienților noștri pentru un serviciu neînsoțit pe Canalul Mânecii, ceea ce contribuie la decarbonizarea lanțurilor lor logistice și la creşterea flexibilităţii“, a spus Christian Dufermont, director comercial al Eurotunnel.

Ambele legături feroviare vor economisi 8.000 de tone de emisii de CO2. În plus, transportul feroviar de marfă neînsoțit este o soluție importantă pentru deficitul de șoferi de camioane din Regatul Unit și Europa, precum și pentru congestia de pe autostrăzi.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare