Carrefour România a obținut al doilea cel mai bun scor  de 121% – la nivel de grup pentru performanța sa non-financiară în 2021. Carrefour Franța a ocupat primul loc pe listă, cu 125%.

Pe parcursul anului, acțiunile de responsabilitate întreprinse de Carrefour România au condus la o creștere cu 33% față de scorul din anul precedent.

Creșterea indicelui non-financiar a fost determinată de inițiative precum sprijinirea producătorilor locali, grija pentru mediu, reducerea risipei alimentare și trecerea la o alimentație sănătoasă, a menționat retailerul.

Impactul non-financiar a fost măsurat în raport cu țintele de responsabilitate stabilite prin CSR și Indicele de tranziție alimentară, un cadru de raportare introdus la nivel global de Grupul Carrefour în 2018.

Indicele se bazează pe 17 indicatori, grupați în patru secțiuni principale: produse durabile, impact asupra magazinelor și logisticii, percepția consumatorilor asupra tranziției alimentare și angajații.

Produsele durabile includ produse organice și bio, filtre de calitate, pește din surse certificate, produse certificate FSC și reducerea ambalajului.

În ceea ce privește angajații, indicatorii includ formarea, egalitatea de gen, sănătatea și securitatea la locul de muncă și incluziunea pentru persoanele cu dizabilități.

Carrefour și-a ridicat ținta de flux de numerar pentru acest an, deoarece creșterea vânzărilor s-a accelerat în cel de-al treilea trimestru, în special pe piața centrală franceză a companiei.

Vânzările din T3 2022 au atins 23,50 miliarde de euro, o creștere similară de 11,3%, marcând o accelerare față de creșterea de 7,3% din T2 2022.

Retailerul a spus că acum se așteaptă ca fluxul de numerar liber să ajungă „confortabil peste” 1 miliard de euro la sfârșitul lui 2022, în creștere față de previziunea anterioară de „cel puțin” 1 miliard de euro.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut