Afacerile Carrefour din Taiwan, Italia, Polonia și Argentina ar putea fi în curând de vânzare, deoarece performanțele lor sunt mult sub așteptări. Potrivit IGD Asia, Carrefour l-a angajat pe Morgan Stanley să conducă vânzarea afacerii taiwaneze, care va începe la sfărşitul verii. Carrefour a abordat mai mulți potențiali cumpărători, inclusiv firme cu capital privat.

Mişcarea vine imediat după ce Carrefour a finalizat achiziția Wellcome de la Dairy Farm în decembrie 2020. Carrefour a raportat o creștere a vânzărilor cu 13% (anual) în Taiwan în prima jumătate a lui 2021, cu performanțe puternice din magazinele Wellcome nou achiziționate. Carrefour operează în prezent peste 350 de magazine în Taiwan.
La începutul acestui an, Couche-Tard a lansat o ofertă pentru a cumpăra Carrefour, însă acordul a fost respins de guvernul francez din cauza preocupărilor privind securitatea alimentară. Cu toate acestea, acel moment a fost decisiv pentru acționari să privească mai profund performanțele pe mai multe piețe. În ultimii ani, investitorii au fost nemulțumiți de performanța acțiunilor lor Carrefour.

Carrefour ar putea lua în considerare și vânzarea operațiunilor sale în Polonia, Italia și Argentina. Retailerul nu a reușit să atingă masa critică necesară pentru a deveni cu adevărat profitabilă pe cele două ultime piețe. Carrefour a confirmat că grupul „reflectă într-adevăr asupra masei critice a filialelor sale internaționale și asupra posibilelor consolidări, alianțe sau dezinvestiții viitoare”.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut