Pentru a contracara transportul intern efectuat de transportatorii străini cu vehicule comerciale cu o masă de până la 3,5 tone – care nu necesită autorizații internaționale și nu sunt supuse regulilor privind timpul de conducere și de odihnă pentru șoferi – guvernul francez a introdus interdicția efectuării pauzelor zilnice şi săptămânale în cabina vehiculelor cu masa totală între 2,5 si 3,5 tone. O decizie care, însă, a întâmpinat opoziția Comisiei Europene, deoarece încalcă Regulamentul CE 1072/2009. În special, Comisia „consideră că legislația franceză limitează într-un mod nejustificat și disproporționat libertatea de a presta servicii de transport în Franța și este contrară obiectivelor pieței interne UE”.

Din acest motiv, Comisia a deschis o procedură de încălcare a dreptului comunitar împotriva Franței, care are acum la dispoziție două luni pentru a răspunde.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut