Interdicția, care viza o porțiune de 100 de kilometri a autostrăzii D1, trebuia inițial să intre în vigoare în această vară, dar, din cauza problemelor tehnice și a lipsei indicatoarelor care să informeze despre aplicarea ei, data introducerii acesteia a fost amânată.

Potrivit Trafficban.com, interdicția de depășire pentru vehiculele grele în Republica Cehă este în vigoare de la începutul lui 2020 pe unele tronsoane ale autostrăzilor D5, D8 și D11 din zona Praga, pe D1 renovată, în apropierea orașelor Brno și Ostrava, și pe două tronsoane de pe D8 în nordul ţării. Planul era să se introducă, de asemenea, interdicția asupra unui tronson de 100 de kilometri pe autostrada D1 înainte de sfârșitul verii. Cu toate acestea, până acum au fost montate doar foarte puține semne care informează despre interdicție. Potrivit ministerului ceh al Transporturilor, până la 1 noiembrie urmează să fie instalate la Praga 500 de indicatoare.

Pe lângă D1 din Vysočina, ministerul intenționează să introducă și interdicția de depășire pentru camioane pe 33 de noi secțiuni ale autostrăzilor D2, D5, D7, D8, D11, D35, D46, D55 și pe drumul cu patru benzi I/11, de lângă Ostrava.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut