Un nou centru logistic și de de schimb comercial China-Europa, cu o suprafață de 100.000 m2, urmează să fie dezvoltat în Budapesta, Ungaria. Koeman, deținută de compania chineză de logistică Tonglinada, va dezvolta proiectul pe terenul închiriat de la firma maghiară Nonfungo. Părțile au semnat luni, 17 aprilie, un contract de cedare a terenurilor în acest sens, potrivit Rail Freight.

Noul centru logistic, care va fi situat în Pesta şi va oferi funcții precum depozitare, distribuție, consolidare, grupare și reexport, presupune investiții de peste 30 de milioane USD. Proiectul a primit sprijin din partea provinciilor Hubei (Wuhan) și Heilongjiang din China, precum și din partea Pestei. Prima fază a proiectului presupune construirea structurii depozitului principal, a instalațiilor de susținere și a liniilor de cale ferată. Depozitul, care va fi operațional la începutul lui 2024, va facilita depozitarea și transportul a peste 4 milioane de tone de mărfuri pe an. Acest nou centru logistic ar putea consolida și mai mult funcția Budapestei ca nod de transport feroviar de marfă pe Noul Drum al Mătăsii. „Timpul de tranzit al acestei rute este cu aproximativ 7 zile mai rapid decât ruta tradițională prin Malaszewicze. Cel mai rapid, Budapesta poate fi atinsă în decurs de 14 zile. În plus, Budapesta are o rețea completă de distribuție feroviară, de aici mărfurile putând fi livrate la București/Constanţa, portul Koper, Duisburg și Hamburg în termen de 2-3 zile”, a declarat Andy Luo, reprezentant al operatorului chinez Dimerco Express.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut