Citroën prezintă pentru distribuția urbană modelul My Ami Cargo, un microvan electric derivat din mașina omonimă de oraș. Cu o lungime de numai 2,41 metri, acest vehicul – omologat ca quadriciclu, care poate fi condus deci fără permis B – oferă un volum de marfă de 400 de litri și o capacitate de încărcare de 140 de kilograme. Aceste caracteristici sunt potrivite pentru livrările last mile cu emisii zero de colete mici, fiind ideale pentru logistica e-commerce.

În interior, vehiculul prezintă scaunul șoferului flancat de un spațiu pentru încărcături modulare care, pe lângă pachete, poate găzdui obiecte de diferite tipuri. Mai exact, scaunul pasagerului a fost înlocuit cu un container format din șapte separatoare din polipropilenă care oferă un volum util de 260 de litri. Blatul are un raft detașabil care poate suporta o greutate de până la 40 kg și este modelat pentru sarcini de birou. Intern, containerul are un raft inferior care se reglează pe două nivele și este echipat cu benzi pentru a arima sarcina. În spate există un compartiment de depozitare separat și închis pentru a păstra obiectele în siguranță, cum ar fi un smartphone.

Motorul electric are o putere de 6 kW și permite o viteză maximă de 45 km / h. Este alimentat de baterii cu litiu, de 5,5 kWh, care oferă o autonomie de până la 75 de kilometri și sunt reîncărcate în trei ore chiar de la o priză simplă de 220 V. Citroën permite personalizarea My Ami Cargo, datorită unei game largi de accesorii, precum plase de izolare, compartimente de depozitare și suport pentru smartphone, dar și posibilitatea de a picta sau de a lipi sigla companiei.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

VIDEO    Interviuri
Video interviu Alexandru Catană: Quehenberger Logistics îşi consolidează poziţia de top din România
Dacă începutul pandemiei a adus Quehenberger Logistics în situaţia de a apela la somaj tehnic pentru o parte din angajații săi, compania și-a continuat creșterea ajungând în prezent la cea mai mare su...

Căutare